تئوری اوربیتالهای مولکول

تئوری اوربیتالهای مولکول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بیرون روس ( ترجمه ی شیرزاد کلهری )
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  این کتاب یک کتاب کمک درسی برای دانشجویان فوق لیسانس و ببالای فیزیک و یا شیمی ست. که به تئوری های محاسبه بروش کوانتم شیمی می پردازد. بیورن روس نویسنده ی این کتاب همیشه در سخنرانی پیش از اعطای جایزه ی نوبل شیمی از طرف آکادمی شیمی موضوع جایزه را روشن میکند و پیرامونش به سخنرانی می پردازد. عرصه ی تحقیقات ایشان کوانتم شیمی است. و این کتاب بصورت نسبتا مبسوطی برخی از بخشهای کوانتم شیمی را روسن میکند. برچسب ها : . آکادمی شیمی, اتم کوئانتم, انرژی تصحیح شده, اوربیتالهای مولکول, بیرون روس, پوسته الکترونی, تابع چگالی الکترونی, جایزه ی نوبل شیمی, دانشجویان فوق لیسانس شیمی, عملگرهای متقارن, فوق لیسانس فیزیک, کتاب کمک درسی, کوانتم شیمی, مدل یک ذره ای, معادلات روتان, معادله هارتری, مولکولهای دو اتمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری