قانون تعادل

قانون تعادل

  • 3.5 (4 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کاوه کبیری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

قانون تعادل کتاب قانون تعادل به قلم کاوه کبیری به بررسی تاثیر انرژی در زندگی انسان می‌پردازد. در بخشی از کتاب قانون تعادل می‌خوانیم: مقایسه یک چوب کبریت با انسان یک چوب کبریت را شما در نظر بگیرین که روشنش می‌کنیم و بعد از مدتی می‌سوزد و ذغالی بیش از آن به‌جا نمی‌ماند، به نظر شما آیا زندگی انسان همانند این چوب کبریت است؟ که با این تفاوت که چوب کبریت در یک لحظه می‌سوزد و تمام می‌شود و ذرات آن را به‌راحتی باد خواهد برد؟ آیا انسان هم کمی طولانی‌تر خواهد سوخت؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید؟ در آخر این مقاله می‌خواهم خودتان قضاوت کنید که منشا پیدایش همه تفکرات درونی انسان همین سوال است که هدف از آفرینش چیست؟ بدون در نظر گرفتن ادیان می‌توانید پاسخ دهید؟ اگر انسان همانند یک چوب کبریت بسوزد و از بین برود یعنی همه چیز بیهوده و پوچ بوده و فقط از سوختنش چراغ دیگری را روشن ساخته و خود خاموش شده است؟ آیا می‌توانید تعریفی از شعور و عقل برای خودتان را داشته باشید؟ آیا می‌توانید تصویری از دنیای بدون عقل و بدون شعور انسانی را داشته باشید؟ بین موجودات چقدر دقیق برنامه‌ریزی شده و رده‌بندی این دنیا چقدر ظریف می‌باشد، آیا این ظرافت را پایانی هست؟ تمامی سوالات بالا را در پایان خودتان به‌راحتی با قانون تعادل پاسخ خواهید داد! کلمات کلیدی: قانون تعادل، دانلود کتاب فلسفی، دانلود کتاب فلسفی pdf، دانلود کتاب فلسفه زندگی، دانلود کتاب فلسفه جهان، the world off balance، برچسب‌ها: قانون تعادل، دانلود کتاب فلسفی، دانلود کتاب فلسفی pdf، دانلود کتاب فلسفه زندگی، دانلود کتاب فلسفه جهان، the world off balance
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • نسیم خدادادی
    (00:32)   1401/9/4
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    دانلود نمیشه

بارگزاری