قوانین لینک‌سازی

قوانین لینک‌سازی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بریتنی مولر
  • مترجم : محسن خداوردی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

قوانین لینک‌سازی کتاب قوانین لینک‌سازی مجموعه‌ایست از بایدها و نبایدها در زمینه‌ی لینک‌سازی به قلم بریتنی مولر که به رشته‌ی تحریر درآمده است. در بخشی از کتاب قوانین لینک‌سازی می‌خوانیم: منشن کردن شرکت یا نام تجاری شما بدون لینک دادن! یک از آسان‌ترین روش‌ها برای دریافت یک لینک این است که شما متوجه شوی چه کسی بدون لینک کردن به شرکت یا برند شما اشاره کرده است (شما را منشن کرده است) بگذارید این طور بیان کنم؛ که این مقاله درباره اینکه شرکت‌های سئو عالی چگونه هستند و چگونه آن‌ها به سایت moz اشاره می‌کنند بدون اینکه ما را لینک کنند؛ اطلاعاتی به ما می‌دهند. این راه آسانی است که شما به آن دست پیدا کنید و بگویید "سلام، آیا می‌توانید یک لینک در سایت moz اضافه کنیم؟ " این کار خیلی مفید است. کلمات کلیدی: قوانین لینک سازی، link building چیست، لینک سازی، لینک سازی داخلی، لینک سازی رایگان، آموزش لینک سازی برای سایت، نحوه ساخت بک لینک، ساخت لینک سایت، britney muller، آموزش لینک سازی داخلی، link building، آموزش قوانین لینک سازی، برچسب‌ها: قوانین لینک سازی، link building چیست، لینک سازی، لینک سازی داخلی، لینک سازی رایگان، آموزش لینک سازی برای سایت، نحوه ساخت بک لینک، ساخت لینک سایت، britney muller، آموزش لینک سازی داخلی، link building، آموزش قوانین لینک سازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری