بچه‌های پولدار

بچه‌های پولدار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید امین حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

بچه‌های پولدار کتاب بچه‌های پولدار به قلم سید امین حسینی با زبانی ساده و در قالب شعر و مصور به آموزش مسائل مالی به کودکان می‌پردازد. در بخشی از  کتاب بچه‌های پولدار می‌خوانیم: بعد از چند ماه مریم دید قلک پر از پول شده تصمیم گرفت بشکنه پس‌انداز رو بشماره مریم پول‌هاشو شمرد مامان جون هم اونو برد دنیای اسباب بازی به به چه خرس نازی! مریم خوشحال و شاد شد امین هم ناراحت شد چون که پس‌انداز نداشت یه قلک خالی داشت کلمات کلیدی: آموزش کودکان، آموزش مسائل مالی به کودکان، آموزش پس انداز به کودکان، آموزش مالی به کودکان، نقاشی درمورد پس انداز برای کودکان، آموزش پول به کودکان، آموزش اقتصاد به کودکان، آموزش مدیریت اقتصادی به فرزندان، آموزش هوش مالی به کودکان، برچسب‌ها: آموزش کودکان، آموزش مسائل مالی به کودکان، آموزش پس انداز به کودکان، آموزش مالی به کودکان، نقاشی درمورد پس انداز برای کودکان، آموزش پول به کودکان، آموزش اقتصاد به کودکان، آموزش مدیریت اقتصادی به فرزندان، آموزش هوش مالی به کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری