آلبوم عکس‌ها و نقاشی‌های سهراب سپهری

آلبوم عکس‌ها و نقاشی‌های سهراب سپهری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود یونسی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

آلبوم عکس‌ها و نقاشی‌های سهراب سپهری کتاب آلبوم عکس‌ها و نقاشی‌های سهراب سپهری گردآوری شده توسط محمود یونسی مجموعه‌ای از آثار هنری این شاعر محبوب به همراه متن کامل شعر مسافر اوست. سهراب سپهری متولد ۱۳۰۷ در شهر کاشان است. شهرت سهراب سپهری به خاطر اشعارش است و بیشتر به عنوان شاعر شناخته می‌شود. او در زمینه نقاشی و نویسندگی نیز فعالیت کرده است. سپهری از مشهورترین شعرای معاصر ایرانی است و شعرهایش به زبان‌های خارجی بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و … ترجمه شده است. وی در یکم اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ در شهر تهران درگذشت. در بخشی از کتاب آلبوم عکس‌ها و نقاشی‌های سهراب سپهری می‌خوانیم: دلم عجیب گرفته است «خیال خواب ندارم کنار پنجره رفت و روی صندلی نرم پارچه‌ای نشست هنوز در سفر» خیال می‌کنم در آب‌های جهان قایقی است و من - مسافر قایق - هزارها سال است سرود زنده‌ی دریانوردهای کهن را به گوش روزنه‌های فصول می‌خوانم و پیش می‌رانم مرا سفر به کجا می‌برد؟ کجا نشان قدم، ناتمام خواهد ماند و بند کفش به انگشت‌های نرم فراغت گشوده خواهد شد؟ کجاست جای رسیدن، و پهن کردن یک فرش و بی‌خیال نشستن و گوش دادن به صدای شستن یک ظرف زیر شیر مجاور؟ کلمات کلیدی: تابلوهای نقاشی سهراب سپهری، سبک نقاشی های سهراب سپهری، دانلود نقاشی های سهراب سپهری، درختان سهراب سپهری، دانلود شعر مسافر، نقاشی سهراب سپهری، عکس سهراب سپهری، عکس های سهراب سپهری، آلبوم عکس سهراب سپهری، سهراب سپهری، آثار سهراب سپهری، شعر سهراب سپهری، شعر مسافر سهراب سپهری، برچسب‌ها: تابلوهای نقاشی سهراب سپهری، سبک نقاشی های سهراب سپهری، دانلود نقاشی های سهراب سپهری، درختان سهراب سپهری، دانلود شعر مسافر، نقاشی سهراب سپهری، عکس سهراب سپهری، عکس های سهراب سپهری، آلبوم عکس سهراب سپهری، سهراب سپهری، آثار سهراب سپهری، شعر سهراب سپهری، شعر مسافر سهراب سپهری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری