طالع‌بینی سال تولد

طالع‌بینی سال تولد

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

طالع‌بینی سال تولد کتاب طالع‌بینی سال تولد از مجله ویستا به معرفی خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر اساس طالع‌بینی چینی سال تولد می‌پردازد. در بخشی از کتاب طالع‌بینی سال تولد می‌خوانیم: اسب همیشه خود را آراسته و ستودنی می‌نماید و می‌داند چگونه لباس بپوشد. او به مکان‌های عمومی مانند: کنسرت، تئاتر، گردهمائی‌ها، مسابقات ورزشی و مهمانی‌ها علاقه خاصی دارد. وی اغلب خوش اندام و ورزشکار است. اسب بسیار خوش برخورد، خوش صحبته، با نشاط، دلسوز، شوخ، سرگرم‌کننده و در همه حال محبوب و دوست‌داشتنی است روحیه اسب با فعالیت‌های سیاسی بسیار سازگار است و این گونه کارها او را خشنود می‌کند و به او امکان رشد می‌دهد. اسب با شگردی خاص، دیگران را زیر سلطه خود در می‌آورد و فرمان‌بردار خود می‌کند. اسب بسیار حاضر جواب است و پیش از آن که لب به سخن بگشایید بحث و گفت و گویی - چه در آن سر رشته داشته باشد یا نه - وارد شود و بر دیگران پیشی بگیرد. اسب در کارهای عملی هم به اندازه کارهای فکری، توانمند، خلاق و ماهر است. اما در حقیقت، او بیشتر زرنگ است تا با هوش و خودش نیز این را می‌داند؛ به همین دلیل، برخلاف ظاهری آرام و مطمئن، اعتماد به نفس ندارد و موجودی ضعیف است. اسب بی‌تاب، تند‌خو، نازک‌دل و پرشور و حرارت است؛ از این رو گاه از نفوذ کلام خود برای سیطره بر دیگران استفاده می‌کند. کسانی که یک بار از خشم و غضب اسب آسیب دیده باشند، دیگر هرگز نسبت به او خوش‌بین نخواهد بود و همیشه از او می‌هراسد و برای پیروزی در زندگی باید خود را کنترل کند. کلمات کلیدی: طالع بینی، طالع بینی سال تولد، طالع بینی بر اساس ماه تولد، طالع بینی بر اساس تاریخ دقیق تولد، دانلود کتاب طالع بینی چینی، طالع بینی سال سگ، طالع بینی ماه های سال، طالع بینی چینی ماه تولد، طالع بینی سال میمون، طالع بینی شخصیت از روی تاریخ تولد، طالع بینی چینی سال تولد، طالع بینی چینی pdf، برچسب‌ها: طالع بینی، طالع بینی سال تولد، طالع بینی بر اساس ماه تولد، طالع بینی بر اساس تاریخ دقیق تولد، دانلود کتاب طالع بینی چینی، طالع بینی سال سگ، طالع بینی ماه های سال، طالع بینی چینی ماه تولد، طالع بینی سال میمون، طالع بینی شخصیت از روی تاریخ تولد، طالع بینی چینی سال تولد، طالع بینی چینی pdf
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری