رمان تنهایی مطلق

رمان تنهایی مطلق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهریار شریف زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان تنهایی مطلق کتاب تنهایی مطلق به قلم شهریار شریف زاده رمانی با بن‌مایه‌های فلسفی و عاشقانه از زندگی شخصی‌ست که دارای دو زندگی در خواب و بیداری است و هر دو زندگی نیز به یکسان برای او واقعی به نظر می‌رسند. در بخشی از کتاب رمان تنهایی مطلق می‌خوانیم: بوق آزاد تلفن احتمالی را احتمالا برای ششمین بار شنیدم. هرگز در این اندیشه نبودم که اگر گوشی را برداشت، چیزی بگویم. گوشی احتمالی را گذاشتم و اجازه دادم تا همچنان در آن بی‌نام‌ شگفت‌انگیز خود شناور باقی بمانم. بر روی صندلی راحتی احتمالی خودم در کنار پنجره‌ی احتمالی نشستم. مشکل مشکل.. آیا این یک مشکل بود؟ احتمالا.. بسیار خوب.. ! پس آن موجود نه یعنی او...آن زن...می‌تواند احتمالا...می‌تواند کمک کند...آن زن؟..یعنی چیزی یقینی؟..نه...هنوز نه..آن زن احتمالی...آری..آن زن احتمالی...اما مثل اینکه نه... تلویزیون احتمالی را روشن کردم. احتمال در احتمال. خاموش کردم. بلند شدم. قدم زدم. نشستم. دراز کشیدم. بلند شدم. راه رفتم. یک لیوان آب احتمالی نوشیدم. دوباره و سه‌باره و صدباره نشستم. تکرار. تکرار. تکرار...و ششمین بوق آزاد تلفن احتمالی برای شاید ششمین بار.. کلمات کلیدی: دانلود رمان فلسفی، داستان و رمان فلسفی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه pdf، مجموعه داستان، دانلود مجموعه داستان، داستان فارسی، رمان فلسفی، داستان عاشقانه، کتاب رمان فلسفی، رمان عاشقانه، داستان و رمان فلسفی، برچسب‌ها: دانلود رمان فلسفی، داستان و رمان فلسفی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه pdf، مجموعه داستان، دانلود مجموعه داستان، داستان فارسی، رمان فلسفی، داستان عاشقانه، کتاب رمان فلسفی، رمان عاشقانه، داستان و رمان فلسفی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری