پنجره‌ای رو به موفقیت

پنجره‌ای رو به موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد نظری گندشمین
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

پنجره‌ای رو به موفقیت کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت نوشته‌ی محمد نظری گندشمین به ما می‌گوید که موفقیت پروسه و فرآیندی بلندمدت است و بایستی بلند نظر بود و با دید وسیع در مسیر موفقیت قدم گذاشت و به آینده‌ای زیبا همچون منظره‌ای دل‌انگیز از پشت پنجره زندگی نگریست. در بخشی از کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت می‌خوانیم: همه فکر می‌کنند اگر بهره‌وری‌شان بالاتر برود یعنی موفق‌تر هستند. اما این کاملا درست نیست. بهره‌وری یکی از کلیدهای اصلی موفقیت محسوب می‌شود اما بحث آن با یادگیری و رشد کاملا متفاوت است. مثلا اگر به شدت غرق در کار روزانه‌تان شده‌اید و مسیر شغلی نسبتا خوبی را طی می‌کنید، حتما باید برنامه‌ای جداگانه برای یادگیری و پیشرفت شخصی در نظر داشته باشید. گاهی بهره‌وری، نتیجه‌ی اموری مشخص و کلیشه‌ای است که با پرداختن به آن‌ها در مدت زمان طولانی حاصل می‌شود و هیچ ارتباطی با رشد شخصی و یادگیری مهارت‌های جدید ندارد. ۵ ساعت در هفته را به یادگیری اختصاص بدهید. کتاب بخوانید، برنامه‌های مستند ببینید و مهارت‌های جدید کسب کنید. با یادگیری در مدت کوتاهی به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا می‌کنید. از زندگی افراد موفق الگوبرداری کنید و مطمئن باشید پیشرفت در انتظار شما خواهد بود. کلمات کلیدی: موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موانع موفقیت، کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، برچسب‌ها: موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موانع موفقیت، کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری