عشق

عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

عشق کتاب عشق از مجله ویستا به بررسی مواردی اعم از "۵ روش عاشق کردن دیگران"، "اعتیاد به عشق"، "راه و رسم عشق‌ورزی" و "عشق چیست؟" می‌پردازد. در بخشی از کتاب عشق می‌خوانیم: تو مشغول تماشای این صحنه هستی. به خودت نگاه کن یک گل شده‌ای. گلی زیبا و خوشبو. آن‌قدر خوشبو که عطر رایحه‌اش در سراسر باغ پیچیده و هر کس از کنارش می‌گذرد جذب این رایحه می‌شود. تو به آن گل خوشبو به خودت نگاه می‌کنی که از خودش عطر عشق ساطع می‌کند. برای گل فرقی نمی‌کند که چه کسی در رهگذرش قرار گیرد و حتی وقتی تنهاست و کسی نیست عطر افشانی می‌کند. تو آن گل هستی و در همه حال مشغول انتشار امواج خوشبوی عشقی و با نثار آن بیشتر از عشق سرشار می‌شوی. تو در زندگی مثل این گل هستی و همیشه حتی وقتی تنهایی از خود امواج عشق را به بیرون می‌فرستی شاهد باش که چگونه امواجی که از تو به بیرون سرریز می‌کنند مثل نیروی جاذبه دیگران را به سویت جذب می‌کنند. تو دیگران را در میدان مغناطیسی عشق قرار می‌دهی و امواج عشق چهره‌ای زیبا و جذاب از تو می‌سازد. منتظر تأیید دیگران نباش، به تحقیر دیگران اهمیت نده ذهن تو از کودکی تا به حال توسط دیگرانی که بیرون از وجودت هستند شرطی شده و تو برای آن که بدانی آدم خوبی یا بدی هستی به نظرات دیگران وابسته شدی. تو بارها به خاطر کارهایی که دیگران بد دانسته‌اند تنبیه و تحقیر شده‌ای و اگر حتى پنهانی توانسته‌ای آن‌ها را انجام دهی عذاب وجدان راحتت نگذاشته. هم چنین کار خوب را دیگران برایت تعریف کرده‌اند اما همه تأییدها و تحقیرها مطابق معیارهای متغیر ذهنی انجام می‌شوند در حالی که تو فقط ذهن نیستی و ذهن به عنوان یک ابزار در خدمت توست تا بتوانی به وسیله آن به بالاتر از ذهن دست‌یابی. حالا به عنوان یک شاهد به خودت نگاه کن که چگونه به دهان دیگران چشم دوخته‌ای که تأیید یا تحقیرت کنند امواجی را ببین که از سوی دیگران به سمت تو می‌آیند تو نه آن تأییدها هستی و نه آن تکذیب و تحقیرها، این‌ها فقط افکاری هستند که از سمت دیگران به صورت امواج شنیداری و دیداری به سمت تو می‌آیند. تو می‌توانی تمام این حرف‌ها را بشنوی و درک کنی اما آن حرف‌ها. تو شاهد باش که در برابر افکار دیگران منفعل نیستی تو با معیارهای روحی درونی می‌توانی نسبت به افکار و اعمالت، کنترل داشته باشی. تو نه کارهای خوبی که کرده‌ای هستی و نه کارهای بدی که انجام داده‌ای. کلمات کلیدی: عشق، تعریف عشق، انواع عشق، عشق چیست روانشناسی، معنی کلمه عشق، عشق ورزیدن، عشق به دیگران، عاشق، انسان عاشق، افراد عاشق، عشق و ازدواج، ازدواج با عشق، روش عاشق کردن دیگران، برچسب‌ها: عشق، تعریف عشق، انواع عشق، عشق چیست روانشناسی، معنی کلمه عشق، عشق ورزیدن، عشق به دیگران، عاشق، انسان عاشق، افراد عاشق، عشق و ازدواج، ازدواج با عشق، روش عاشق کردن دیگران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری