میزان سکوت

میزان سکوت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شکوفه فیضی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

میزان سکوت کتاب میزان سکوت به قلم شکوفه فیضی مجموعه‌ای از اشعار کوتاه و دلنشین با مضمون عاشقانه است. در بخشی از کتاب میزان سکوت می‌خوانیم: امتداد این دنیا آن‌قدر زیاد بود که...تا رسیدن به تو باید از رنگ‌های تیره زیادی عبور می‌کردم... رنگ‌های با وزن قافیه و اشکال متفاوت... اهلی و وحشی...زنده و زنده نما اما چراغ دست تو...ارزش افتادن‌ها و انداخته شدنم را در هر تاریکی می‌داشت... کلمات کلیدی: دانلود pdf کتاب شعر، دانلود pdf کتاب میزان سکوت، شعر کوتاه عاشقانه، دانلود کتاب شعر عاشقانه، شعر عاشقانه، مجموعه شعر، دانلود مجموعه کتاب شعر، شعر کوتاه، شعر نو، pdf کتاب شعر، دانلود کتاب شعر سپید، برچسب‌ها: دانلود pdf کتاب شعر، دانلود pdf کتاب میزان سکوت، شعر کوتاه عاشقانه، دانلود کتاب شعر عاشقانه، شعر عاشقانه، مجموعه شعر، دانلود مجموعه کتاب شعر، شعر کوتاه، شعر نو، pdf کتاب شعر، دانلود کتاب شعر سپید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری