سوپرمن دوباره - قسمت سوم

سوپرمن دوباره - قسمت سوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیتر جی. توماسی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

سوپرمن دوباره - قسمت سوم مجموعه کتاب کمیک سوپرمن دوباره - قسمت سوم اثر پیتر جی. توماسی و پاتریک گلیسون توسط سایت کمیک اسکواد ترجمه شده است. خلاصه داستان: پس از رخداد فلش پوینت، دنیا متحول شد و تاریخ از نو نوشته شد؛ ابرقهرمانان معروف به یک تازه کار تبدیل شدند، پیوند بینشان تضعیف و از بین رفته، و میراث‌ها نیز فراموش شده… پس از رویداد فلش پوینت و بوجود آمدن دنیای نیو ۵۲ تغییرات گسترده‌ای که شاهد بودیم به سرحد نهایی خود رسیدند و در پایان این جهان یک واقعه‌ی دیگری به وقوع پیوست به اسم تولدی دوباره؛ تولدی دوباره بدین معنا بود که قهرمانان دیسی در دنیای نیو ۵۲ اکنون به تولدی دیگر دست یافتند و این فرصت را دارند که از نو شروع کنند. با توجه به تولدی دوباره، در این دوره جدید و در این دنیای تازه، باز هم به مرد پولادین نیاز است اما آیا سوپرمن جدید می‌تواند به همراه همسرش لوئیز لین، حین رسیدگی به رشد و نموی فرزندشان سر از معمای دنیای وارونۀ دی سی و هویت غیر واقعی خود دربیاورند؟ کلمات کلیدی: کمیک اکشن، دانلود کمیک جنایی، کمیک تصویری، داستان مصور، کمیک جالب، دانلود پی دی اف سوپرمن دوباره، دانلود کمیک سوپرمن دوباره، کمیک سوپرمن دوباره، دانلود کمیک هیجانی، دانلود کمیک ماجراجویی، Superman Reborn، برچسب‌ها: کمیک اکشن، دانلود کمیک جنایی، کمیک تصویری، داستان مصور، کمیک جالب، دانلود پی دی اف سوپرمن دوباره، دانلود کمیک سوپرمن دوباره، کمیک سوپرمن دوباره، دانلود کمیک هیجانی، دانلود کمیک ماجراجویی، Superman Reborn
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری