فیلمنامه خمره

فیلمنامه خمره

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نوید ایزدیار
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

فیلمنامه خمره کتاب فیلمنامه خمره به قلم نوید ایزدیار داستان چند مرد که در کارگاهی مشغول به کار هستند و گفت‌وگوهای بین آن‌ها را روایت می‌کند. در بخشی از کتاب فیلمنامه خمره می‌خوانیم: (هوشنگ در را پشت سرش می‌بندد و به سمت در ورودی کارگاه هم‌جوار سوله‌ای که دیده‌ایم می‌رود. در آهنی باز است و چند کارگر - که لباس کار به تن ندارند و مشخص است ساعت کار‌شان تمام شده - جلوی در سیگار می‌کشند. هوشنگ کنار آن‌ها می‌رود و با اشاره، از یکی از آن‌ها سیگار می‌خواهد. یکی از کارگران به هوشنگ سیگار می‌دهد. در ادامه گفتگو کارگرانی که جلوی در ایستاده‌اند یکی یکی سوار بر ماشین‌هایشان شده و می‌روند. کارگری سیگار هوشنگ را روشن می‌کند) کارگر: هوشنگ من دیروز داشتم می‌رفتم ساعتم موند تو کارگاه، تو شب کارگاه رو تمیز می‌کردی پیداش نکردی؟ هوشنگ :... نه والا (در همین حین در سوله چوب‌بری باز شده و ماشین شاسی بلندی که پیش از این در حیاط دیده‌ایم از آن‌جا خارج می‌شود) کارگر: عروسکه بی پدر... واسه صاب کارگاه‌ست؟ (هوشنگ که حواسش به ماشین و راننده داخل آن است، جواب کارگر را نمی‌دهد) کارگر: می‌دونی همین یه خط روش بیفته چه قدر باید بسلفه یارو؟... (هوشنگ جوابی نمی‌دهد. سیگارش را انداخته و به سمت حیاط کارگاه می‌رود.) کارگر: این ساعت منو پیدا کردی یه ندا بده (سیگارش را انداخته و از کارگاه دور می‌شود) کلمات کلیدی: فیلمنامه، فیلمنامه کوتاه با دیالوگ، دانلود فیلمنامه کوتاه ایرانی، دانلود فیلمنامه کوتاه pdf، متن فیلمنامه کوتاه، دانلود فیلمنامه، فیلمنامه اجتماعی، فیلمنامه کوتاه اجتماعی، دانلود متن فیلمنامه کوتاه، برچسب‌ها: فیلمنامه، فیلمنامه کوتاه با دیالوگ، دانلود فیلمنامه کوتاه ایرانی، دانلود فیلمنامه کوتاه pdf، متن فیلمنامه کوتاه، دانلود فیلمنامه، فیلمنامه اجتماعی، فیلمنامه کوتاه اجتماعی، دانلود متن فیلمنامه کوتاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری