با ارتباط مؤثر، فوتبالی شو

با ارتباط مؤثر، فوتبالی شو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدحسین فهیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

با ارتباط مؤثر، فوتبالی شو در کتاب با ارتباط مؤثر، فوتبالی شو به قلم محمدحسین فهیمی در مورد تکنیک‌هایی برای جذاب بودن در میان مخاطبان و هواداران صحبت می‌شود. در بخشی از کتاب با ارتباط مؤثر، فوتبالی شو می‌خوانیم: توجه به نظرات و پیشنهاد‌ها بارها و بارها شاهد بودیم کسانی که در جریان بازی به تیم خودشان گل زده‌اند یا با یک حرکت اشتباه منجر به گل خوردن تیم‌شان شده‌اند. اگر برای خودتان در آن لحظه این چنین اتفاقی بیافتد چه احساسی دارید؟ آیا کل دنیا بر سرتان خراب شده است؟ آیا خودتان را می‌توانید ببخشید؟ آیا نگران سؤالات مربی و دیگران بازیکنان تیم هستید؟ آیا دوست دارید در لحظه‌ای که بدترین کار ممکن را کرده‌اید کسی شما را نصیحت کند؟ ‌ توجه به رفتار بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا که این اتفاق برایشان افتاده است، الگوی مناسبی است تا بتوانیم بعد از این اتفاق روحیه خود را از دست ندهیم و همچنان به ادامه بازی امیداوار باشیم و منتظر لحظه‌ای باشیم تا جبران کنیم. رابین ون‌پرسی در دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016 مقابل جمهوری چک به اشتباه دروازه تیم‌ خودی را باز کرد ولی از بازی ناامید نشد و در ادامه توانست به تیم حریف گل بزند. البته نمونه‌های بسیاری هستند که به عنوان الگو می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. کلمات کلیدی: روانشناسی ارتباطات، فوتبال، دانلود کتاب فوتبالی، اهمیت اخلاق در ورزش، اخلاق در فوتبال، اخلاق ورزشی، فوتبالیست، جایگاه اخلاق در ورزش، اخلاق ورزشی چیست، دانلود مقاله اخلاق در ورزش، برچسب‌ها: روانشناسی ارتباطات، فوتبال، دانلود کتاب فوتبالی، اهمیت اخلاق در ورزش، اخلاق در فوتبال، اخلاق ورزشی، فوتبالیست، جایگاه اخلاق در ورزش، اخلاق ورزشی چیست، دانلود مقاله اخلاق در ورزش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری