۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت

۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت کتاب ۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت به قلم محمد رضایی مجموعه‌ای از نکات مهم و اساسی برای موفقیت در سئو سایت است. در بخشی از کتاب ۲۰ نکته ارزشمند در سئو سایت می‌خوانیم: زمانی که سایت شما محتوای خوبی نداشته باشد دلیلی ندارد بازدیدکننده در سایت شما بماند! دلیلی ندارد کاربر سایت شما شود و به پیشنهاد‌های شما توجهی کند. البته این فقط چیزی است که شما می‌بینید. زمانی که بازدیدکنندگان‌تان به ماندن در سایت شما علاقه زیادی نداشته باشند صد در صد شما در سئو و کلا در کسب و کارتان شکست می‌خورید. همانطور که گفتم محتوا به خیلی چیزها مربوط می‌شود. مثلا بازدیدکنندگانی که مایل به ماندن در سایت شما نیستند ممکن است نرخ میزان ماندگاری کاربران در سایت را کم کنند و این بزرگ‌ترین لطمه به سئوی سایت شما وارد می‌کند. بازدیدکنندگانی که وارد صفحه‌ای از سایت شما می‌شوند و چیزی برایشان با اهمیت یا جذاب به نظر نمی‌رسد، از همان صفحه از سایت شما خارج می‌شوند و این هم باعث افزایش بانس ریت و کاهش میزان صفحات دیده شده توسط کاربران در روز می‌شود. کلمات کلیدی: راه های افزایش ترافیک وبلاگ، سئو سایت، آموزش seo، بهینه سازی وبنکات مربوط به seo، seo، سئو، افزایش بازدید وب سایت، ترفندهای سئو، افزایش رتبه سایت در گوگل، بالا بردن سایت در سرچ گوگل، راه های افزایش بازدید سایت، راه های افزایش بازدید وبلاگ، راه های افزایش ترافیک وب سایت، برچسب‌ها: راه های افزایش ترافیک وبلاگ، سئو سایت، آموزش seo، بهینه سازی وبنکات مربوط به seo، seo، سئو، افزایش بازدید وب سایت، ترفندهای سئو، افزایش رتبه سایت در گوگل، بالا بردن سایت در سرچ گوگل، راه های افزایش بازدید سایت، راه های افزایش بازدید وبلاگ، راه های افزایش ترافیک وب سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری