تولید سرامیک به روش دستی

تولید سرامیک به روش دستی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

تولید سرامیک به روش دستی کتاب تولید سرامیک به روش دستی، از مجموعه کتاب‌های کارگاهی ‌می‌باشد که به معرفی ابزار و مواد اولیه تولید سیرامک و سپس آموزش مرحله‌ای و گام‌به‌گام آن می‌پردازد. در بخشی از کتاب تولید سرامیک به روش دستی می‌خوانیم: مواد اولیه پلاستیک اگر به صورت کلوخ‌های باشند (برحسب سختی و سایز کلوخه‌ها) پس از خردایش اولیه برای آماده‌سازی دوغاب مناسب هستند، بنابراین همزن‌هایی با مخزن استوانه‌ای یا چندضلعی به کار می‌روند که دارای پره‌هایی جهت هم زدن اولیه می‌باشند. این همزن‌ها معمولا سرعت مناسبی (در حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ دور بر دقیقه) دارند و بنابراین زمان اختلاط رس‌ها در این همزن‌ها نسبتا طولانی (حدود ۲ ساعت) است.همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود این همزنها تیغه‌های بلندی دارند. در همزن‌های جدید که به آن‌ها همزن‌های با سرعت بالا نیز گفته می‌شود به جای پره‌ها که در همزن‌های قدیمی عمل همزدن را انجام می‌دهند، پره‌های توربینی به کار رفته است. در این همزن‌ها پره‌های توربین به نحوی ساخته شده‌اند که مشابه یک پمپ عمل نموده و دوغاب از وسط مخلوط کن وارد فضای بین پره‌ها و سپس با شدت به اطراف پرتاب می‌شود. با استفاده از همزن‌های توربینی مدت زمان هم زدن بسیار کم شده است به عنوان مثال تکه‌های بزرگ بال کلی در مدت زمان ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به دوغاب مناسبی تبدیل می‌شود. کلمات کلیدی: دانلود کتاب هنری، دانلود کتاب آموزشی، دانلود کتاب تولید سرامیک، ساخت سرامیک در خانه، مواد اولیه ساخت سرامیک، مواد تشکیل دهنده سرامیک، ساخت خمیر سرامیک، مواد تشکیل دهنده لعاب سرامیک، رنگ آمیزی خمیر سرامیک، برچسب‌ها: دانلود کتاب هنری، دانلود کتاب آموزشی، دانلود کتاب تولید سرامیک، ساخت سرامیک در خانه، مواد اولیه ساخت سرامیک، مواد تشکیل دهنده سرامیک، ساخت خمیر سرامیک، مواد تشکیل دهنده لعاب سرامیک، رنگ آمیزی خمیر سرامیک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری