۲۱ راز طلایی که قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود باید بدانید (به روش برایان تریسی)

۲۱ راز طلایی که قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود باید بدانید (به روش برایان تریسی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشاد عطایی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

۲۱ راز طلایی که قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود باید بدانید (به روش برایان تریسی) کتاب ۲۱ راز طلایی که قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود باید بدانید (به روش برایان تریسی) به قلم فرشاد عطایی خلاصه و چکیده‌ی کتاب معروف "۲۱ روش برای این‌که کسب و کار موفق خودتان را به راه بیندازید" نوشته‌ی برایان تریسی است، که در آن نکات مهمی گردآوری شده. در بخشی از کتاب ۲۱ راز طلایی که قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود باید بدانید می‌خوانید: اولین دلیل شکست تجاری: نداشتن یک سمت و سوی کاری است. این مسئله به صورت عدم توانایی در تعیین اهداف مشخص برای هر بخش از کار بروز می‌کند. دومین دلیل شایع شکست تجاری، بی‌صبری یا تلاش برای به‌دست آوردن چیزهای زیادی در زمان خیلی کوتاه است. سومین دلیل شکست تجاری، طمع، تلاش برای قیمت‌گذاری بالا، پولدار شدن سریع و فروش مقدار زیادی از محصول یا خدمت‌تان بدون این‌که در بازار اعتبار کسب کرده باشید. چهارمین دلیل شکست: کنترل ضعیف هزینه‌هاست که نشانه‌ی آن خرج کردن بیش از حد به‌خصوص در ابتدای کار است پنجمین دلیل شکست: کیفیت پایین محصول ششمین دلیل شکست: سرمایه در گردش نا‌کافی است و هفتمین دلیل: فروش ناکافی... کلمات کلیدی: چگونه درآمد بیشتری کسب کنیم، موفقیت شغلی، کتاب موفقیت، کسب و کار، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، کسب درآمد، موفقیت در کار، ثروتمند شدن، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به خواسته ها، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، ثروتمند شدن، رسیدن به هدف، کسب ثروت، خوشبختی، Brian Tracy، میکروکتاب، برایان تریسی، دانلود کتاب موفقیت شغلی، دانلود کتاب کسب و کار، موفقیت در کار، برچسب‌ها: چگونه درآمد بیشتری کسب کنیم، موفقیت شغلی، کتاب موفقیت، کسب و کار، موفقیت در کسب و کار، کسب و کار موفق، کسب درآمد، موفقیت در کار، ثروتمند شدن، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به خواسته ها، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، ثروتمند شدن، رسیدن به هدف، کسب ثروت، خوشبختی، Brian Tracy، میکروکتاب، برایان تریسی، دانلود کتاب موفقیت شغلی، دانلود کتاب کسب و کار، موفقیت در کار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری