ایمیل مارکتینگ و نکاتی درباره آن

ایمیل مارکتینگ و نکاتی درباره آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عمران گیلکی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

ایمیل مارکتینگ و نکاتی درباره آن کتاب ایمیل مارکتینگ و نکاتی درباره آن نوشته‌ عمران گیلکی، به آموزش ایمیل مارکتینگ که یک روش مستقیم بازاریابی است، می‌پردازد. از زمان مطرح شدن ایمیل مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی، این شیوه توانسته است به یکی از روش‌های بسیار اثرگذار بازاریابی آنلاین شناخته شود. با وجود ایمیل‌های اسپم، همچنان ایمیل‌های پرمحتوایی هستند که در مسیر مشتری‌ مداری و افزایش فروش ارسال می‌شوند و واقعا برای دریافت‌کنندگان مفید هستند. ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن شرکت‌ها و صاحبان تجارت به واسطه ایمیل، اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبان ارائه می‌دهند. در بخشی از کتاب ایمیل مارکتینگ و نکاتی درباره آن می‌خوانیم: بیشتر صاحبان کسب و کار اینترنتی فکر می‌کنند هنگامی که آدرس ایمیل کاربر را از او گرفتند هر چه قدر لیست ایمیل آن‌ها بلند‌تر شود، همه چیز تمام شده و قسمت بزرگی از راه را پیموده‌اند، اما متاسفانه اینطور نیست، من هم آرزو دارم که‌ ای کاش کار فقط دریافت ایمیل از کاربر بود اما این تازه اول کار است و تا تبدیل کاربر به مشتری وفادار راه زیادی در پبش است که باید طی شود. تصور کنید وقتی کاربری در سایت شما ثبت نام کرد، می‌خواهید بعد از چند روز، ایمیلی برای معارفه‌ی خود، کسب و کار و... به کاربر ارسال کنید، یک هفته تا ده روز بعد هم ایمیلی دیگر برای معرفی محصولات کسب و کارت، دو هفته بعد از ثبت نام کاربر ایمیل‌های حاوی پیشنهادات مربوط به محصولات برای فروش به کاربر را ارسال می‌کنید. به نظر انجام همه‌یاین کارها سر وقت تعیین شده برای همه‌ی کاربران کار بسیار سخت و غیر ممکنی است، برای این کار فقط کافیست وارد قسمت automation نرم افزار میلر لایت شده و فلوچارت مربوط به برنامه‌ها و ایمیل‌های خود رو طراحی کنید. استفاده از autoresponder‌ ها خیلی راحت می‌باشد دقیقا مانند طراحی وب فرم‌ها به روش drag & drop و تنها تفاوت آن در مشخص کرد زمان ارسال ایمیل‌ها است. کلمات کلیدی: بازاریابی اینترنتی، email marketing، ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ چیست، آموزش ایمیل مارکتینگ، ساخت ایمیل مارکتینگ، تبلیغات ایمیلی چیست، نرم افزار ایمیل مارکتینگ، ایمیل تبلیغاتی، ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی، ارسال تبلیغات از طریق ایمیل، شرکت های ایمیل مارکتینگ، پنل ایمیل مارکتینگ، مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ، برچسب‌ها: بازاریابی اینترنتی، email marketing، ایمیل مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ چیست، آموزش ایمیل مارکتینگ، ساخت ایمیل مارکتینگ، تبلیغات ایمیلی چیست، نرم افزار ایمیل مارکتینگ، ایمیل تبلیغاتی، ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی، ارسال تبلیغات از طریق ایمیل، شرکت های ایمیل مارکتینگ، پنل ایمیل مارکتینگ، مقاله در مورد ایمیل مارکتینگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری