خدای قلب من

خدای قلب من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

خدای قلب من کتاب خدای قلب من نوشته مهدی خدامیان آرانی شامل ترجمه‌هایی روان و ساده از دعاهای مختلف است. در قسمتی از کتاب خدای قلب من می‌‌خوانیم: یادم نمی‌رود اوّلین باری که خدا توفیقم داده بود و من در شهر مدینه بودم. شب جمعه بود و در کنار قبرستان بقیع، دعای کمیل برگزار می‌شد من همراه با دیگر هموطنان خود در آن مراسم شرکت کرده بودم. مراسم باشکوهی بود. بعد از مراسم دعا، فکری به ذهنم رسید، دوست داشتم بدانم این مراسم، چه دستاوردی برای هموطنان من داشته است. برای همین تقریباً از دویست نفر این سؤال را پرسیدم: حاج آقا! حاج خانم! آیا می‌توانی یک جمله از این دعایی که خوانده شد را برای من ترجمه کنی؟ به راستی ما در این مدّت به خدا چه گفتیم و از او چه خواستیم؟ شاید تعجّب کنید، بیشتر مردم به من نگاه می کردند و نمی‌توانستند جوابی بدهند. آن شب بود که من با خود گفتم که آیا وقت آن نرسیده است که دعاهای زیبایی که از ائمه اطهار(ع) رسیده است برای مردم و خصوصاً جوانان عزیز، ترجمه کنیم؟ این گونه بود که این کتاب نوشته شد تا قدمی کوتاه به سوی آن آرزو بزرگ باشد. اکنون تو با این کتاب که ترجمه ساده‌ای از دعاهای مختلف است، می‌توانی با خدای قلب خود سخن بگویی و لذّت ببری. کلمات کلیدی: ادعیه، ترجمه دعا، اهل البیت، تفسیر دعا، دعا شناسی، ترجمه دعاها، صحبت با خدا، گفتگو با خدا، متن ادبی، دلنوشته، برچسب‌ها: ادعیه، ترجمه دعا، اهل البیت، تفسیر دعا، دعا شناسی، ترجمه دعاها، صحبت با خدا، گفتگو با خدا، متن ادبی، دلنوشته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری