بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

بازاریابی محتوا در کتاب بازاریابی محتوا سعی شده تاکتیک‌ها و استراتژی‌های تولید محتوا، با زبانی ساده برای خواننده توضیح داده شود. بازاریابی محتوا یکی از روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی است که در دهه اخیر بسیار محبوب شده‌است. محتوای با ارزش، کلید موفقیت و پیشرفت سازمان در عصر دیجیتال است و روشی است که بسیاری از برندهای مطرح و قدیمی بازار مانند کوکاکولا به آن اهتمام ویژ‌ه‌ای دارند. هدف اصلی بازاریابی محتوایی آموزش و ارتقای آگاهی عمومی است؛ بنابراین محتوا، سنگ بنای بازاریابی در این دوران خواهد بود. تولید متون روان، عنصری کلیدی در ایجاد آگاهی از یک برند به حساب می‌آیند و به شناخته‌شدن و شناساندن بیشتر کمک می‌کنند. در بخشی از کتاب بازاریابی محتوا می‌خوانیم: نیاز به داشتنِ محتوا به شدت زیاد است و از آنجایی که ارائه ارزش به مخاطبانتان و همچنین نگارش محتوای خوب از جانب افراد تیم شما برای تعامل بیشتر با آن‌ها، امری حیاتی به شمار می‌رود، بنابراین این موضوع را باید به خاطر داشته باشید که قرار نیست چرخ را مجددا اختراع کنید! این احتمال بسیار بالاست که شما اولین نفری نباشید که در شرکتتان به تولید محتوا می‌پردازد و علاوه بر آن، شاید تعداد افرادی که پیش از شما، به کار تولید محتوا در شرکتتان مشغول بوده‌اند، بسیار هم زیاد باشد. یکی از بزر گترین مشکلاتی که بازاریابان محتوا مرتکب آن می‌شوند این است که زمان کافی و لازم را برای پی بردن به اینکه در حال حاضر چه محتوایی در شرکتشان موجود است، صرف نمی‌کنند. شما می‌توانید با افراد دیگر تیم به گفتگو بنشینید و از آن‌ها درباره سابقه نوشتاریشان پرس‌وجو نمایید. در این حالت شما می‌توانید با پیدا کردن محتواهایی بسیار ارزشمند، هم در زمان و هم در منابع شرکت خود، صرفه جویی نمایید. کلمات کلیدی: کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا، مزایای بازاریابی محتوا، مقاله در مورد بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا، مقاله بازاریابی محتوایی، استراتژی محتوا برای وب، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب، سئو، seo، دانلود کتاب آموزش بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، آموزش بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان، بازاریابی محتوا، برچسب‌ها: کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا، مزایای بازاریابی محتوا، مقاله در مورد بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا، مقاله بازاریابی محتوایی، استراتژی محتوا برای وب، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب، سئو، seo، دانلود کتاب آموزش بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، آموزش بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان، بازاریابی محتوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری