اصول اولیه طراحی وب‌سایت

اصول اولیه طراحی وب‌سایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد‌حسین رخشانی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

اصول اولیه طراحی وب‌سایت کتاب اصول اولیه طراحی وبسایت به قلم محمد‌حسین رخشانی، به معرفی مورد عواملی می‌پردازد که شما باید آن‌ها را برای طراحی وبسایت خود بدانید. در بخشی از کتاب اصول اولیه طراحی وبسایت می‌خوانید: به طور کلی در طراحی وب باید از فونت‌های ساده و خوانا بهره برد، اندازه فونت ایده آل برای خواندن راحت آنلاین 16 پیکسل است و به حداکثر 10 خط در هر پاراگراف می‌رسد تا طراحی خود را ساده تر کنید. نکته: استفاده از فونت‌های پیچیده که خواندنشان کمی سخت است شاید تا حتی به زیبایی محیط وب‌سایتتان کمک کند، ولی اصلا به نفع شما نیست؛ زیرا کاربر بیش تر به خاطر رفع نیازش وارد وبسایت شما شده و با دیدن فونت‌های پیچیده و ناخوانا شاید وبسایت شما را ترک کند. کلمات کلیدی: آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی وب سایت، آموزش برنامه نویسی سایت، html، css، طراحی سایت با html، طراحی سایت با html css، اصول طراحی سایت، اصول اولیه طراحی سایت، مبانی طراحی سایت، آموزش اصول طراحی وب سایت، کتاب اصول طراحی سایت، اصول طراحی گرافیک وب سایت، اصول طراحی صفحات وب، اصول، برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت، آموزش طراحی وب سایت، آموزش برنامه نویسی سایت، html، css، طراحی سایت با html، طراحی سایت با html css، اصول طراحی سایت، اصول اولیه طراحی سایت، مبانی طراحی سایت، آموزش اصول طراحی وب سایت، کتاب اصول طراحی سایت، اصول طراحی گرافیک وب سایت، اصول طراحی صفحات وب، اصول
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری