دوباره با تو

دوباره با تو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزانه تقدیری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

دوباره با تو کتاب دوباره با تو به قلم فرزانه تقدیری، روایتی عاشقانه از داستان زندگی دختری به نام افسانه است که عشقی پنهان در دل خود دارد اما پس از مدتی متوجه می‌شود که این علاقه و احساس دو طرفه است و به دنبال آن.... در بخشی از رمان دوباره با تو می‌خوانیم: همین که داشتم به صفحه‌ی گوشی می‌نگریستم گوشم به صدای زن دایی جلب شد: - اون وقت می‌گن چرا برای پسرت زن نمی‌گیری. با این وضع زندگی و بعدش هم آخه کو دختر خوب و نجیب! همه‌ی دخترا این روزا با موبایل حرف می‌زنن. یا... جمله‌اش مثل پتک بر سرم فرود آمد. مادرم با لحنی ناراحت گفت: منظورت چیه؟ انیس خانم. - من که منظوری ندارم فلور خانم. - چرا شما منظور داشتی. هیچ حرفی رو بدون هدف و منظور نمی‌گی. دیگر به سرم زد از جا بلند شدم و در حالی که تمام تنم از عصبانیت و ناراحتی می‌لرزید گفتم: - بفرمایید زن دایی این تلفن همراه من. اگه منظورتون من هستم. در اختیار شما زنگ بزنید به همین شماره... - چه حرف‌ها می‌زنی افسانه. شما دوتا چرا به خودتون گرفتید! اشک از چشمان مادر چکید و گفت: شما نشستی تو خونه‌ی ما و داری به دخترم تهمت می‌زنی. سکوت مرگباری میانمان طنین افکند به ناگاه دایی گفت: چی شده؟ زن دایی حق به جانب گفت: من حرفی نزدم فقط منظورم با دخترایی بود که با موبایل و اس‌ام اس دنبال شوهر می‌گردن. من نمی‌دونم چرا... رضا با اعتراض فریاد زد: مامان... - تو حرف نزن. انگار آسمون باز شده و همین یه دختر فقط ازش افتاده پایین. حالا کاش تحفه‌ای هم بود. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود کتاب دوباره با تو، دانلود رایگان کتاب رمان دوباره با تو، دانلود رمان دوباره با تو، رمان دوباره با تو pdf، دانلود رمان pdf، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود کتاب دوباره با تو، دانلود رایگان کتاب رمان دوباره با تو، دانلود رمان دوباره با تو، رمان دوباره با تو pdf، دانلود رمان pdf
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری