بید و باد

بید و باد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریبرز یدالهی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

بید و باد در کتاب بید و باد نوشته فریبرز یدالهی هر شعر، حکایتی موجز را به تصویر می‌کشد. بید و باد دفتری است برای ورود به دنیای تصاویر و نقش‌ها. در این نقوش رنگارنگ که پیش روی خواننده گسترده می‌شود عاشقانه‌ای حکیمانه را می‌بینی که گرچه گاه از یاس و ناامیدی و بدعهدی ایام می‌گوید ولی در نهایت این شور و نشاط زندگی است که نمود می‌یابد. واژه‌ها اعجاز گونه ضرب آهنگ دیگر یافته‌اند تا که صمیمانه سخن گویند. کلمات کلیدی: کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو، دانلود کتاب شعر، شعر نو، مجموعه شعر، دانلود شعر، دانلود شعر آزاد، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، شعر عارفانه، دانلود شعر نو، شعر عاشقانه، دانلود کتاب شعر عاشقانه، مجموعه شعر فریبرز یدالهی، برچسب‌ها: کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو، دانلود کتاب شعر، شعر نو، مجموعه شعر، دانلود شعر، دانلود شعر آزاد، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، شعر عارفانه، دانلود شعر نو، شعر عاشقانه، دانلود کتاب شعر عاشقانه، مجموعه شعر فریبرز یدالهی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری