روانشناسی کودکان

روانشناسی کودکان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ویستا
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

روانشناسی کودکان کتاب روانشناسی کودکان جهت کمک به والدین در ایجاد یک دورنما و نیز یک برنامه‌ی عملی، برای پرورش کودکان مؤدب طراحی شده است. این کتاب، فراتر از یک کتاب معمولی، روایات، توصیه‌ها و فعالیت‌هایی برای تبدیل شدن قواعد به عادات را ارائه می‌دهد. این کتاب اختصاص به روانشناسی کودکان دارد از این رو برای تمام والدین می‌تواند مفید باشد. بعضی از عناوینی که در کتاب روانشناسی کودکان می‌خوانید: آشنایی با توانایی‌های شناختی کودکان آموختن اعتماد به نفس به کودک آموزش و پرورش اعتماد به نفس آموختن مهارت‌های اجتماعی در کودکان آیا کودک من از نظر روانی سالم است؟ آیا لجبازی کودک شما یه اختلال است؟ آیا می‌توان خلاقیت را آموزش داد؟ آیا می‌خواهید فرزندانتان نابغه باشند؟ آیا........... کلمات کلیدی: روانشناسی کودک، رفتار شناسی کودکان، تربیت کودک، پرورش کودک، کتاب‌های آموزشی و رفتاری بچه ها، مشکلات رفتاری کودکان، کتاب آموزشی و رفتاری کودکان، کتاب تربیت کودکان، تعلیم و تربیت کودکان، روابط اجتماعی کودکان، آموزش تقویت اعتماد به نفس، برچسب‌ها: روانشناسی کودک، رفتار شناسی کودکان، تربیت کودک، پرورش کودک، کتاب‌های آموزشی و رفتاری بچه ها، مشکلات رفتاری کودکان، کتاب آموزشی و رفتاری کودکان، کتاب تربیت کودکان، تعلیم و تربیت کودکان، روابط اجتماعی کودکان، آموزش تقویت اعتماد به نفس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری