رژیم غذایی پنج به دو: بخورید و لاغر شوید

رژیم غذایی پنج به دو: بخورید و لاغر شوید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احسان مظلومی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رژیم غذایی پنج به دو: بخورید و لاغر شوید کتاب رژیم غذایی پنج به دو: بخورید و لاغر شوید نوشته احسان مظلومی رژیم تقریبا جدید، تست شده، علمی و آسان است. به کمک این رژیم می‌توانید بدون این که فشاری به خودتان بیاورید لاغر شوید و سلامت بمانید. این کتاب به زبانی بسیار ساده و در حجمی کم نوشته شده و برای همه قابل استفاده است. در رژیم پنج به دو، ما دو روز در هفته رژیم می‌گیریم. در این دو روز خانوم‌ها مجازند هر روز ۵۰۰ کیلو کالری و آقایان هر روز ۶۰۰ کیلو کالری غذا بخورند. هر روز یعنی از صبح که بیدار می‌شوید تا شب که می‌خوابید. چون در خواب هم غذا نمی‌خورید عملا می‌شود صبح فردا. ۵ روز دیگر هفته روزهای آزاد هستند. البته نه کاملا آزاد، نسبتا آزاد. در این روزها خانوم‌ها می‌توانند هر روز بین ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوکالری و آقایان می‌توانند بین ۲۰۰۰ تا ۲۴۰۰ کیلوکالری غذا بخورند که میزان خیلی مناسبی است. بسیاری از افراد معمولی همین مقدار را هم در روز نمی‌خورند. این دو روز رژیم باید از هم فاصله داشته باشند. مثلا دوشنبه و پنج شنبه. وقتی دو روز در هفته، آن هم با فاصله رژیم می‌گیریم، بدن ما (در واقع مغز ما) احساس کمبود جدی در مواد غذائی نمی‌کند و کالری سوزی را کاهش نمی‌دهد. در نتیجه بطور آهسته و پیوسته وزن کم می‌کنیم و فشاری هم به خودمان نمی‌آوریم. کلمات کلیدی: چاقی، تغذیه، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، انقلاب غذایی، لاغری، برنامه لاغری، برچسب‌ها: چاقی، تغذیه، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، انقلاب غذایی، لاغری، برنامه لاغری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری