سگ هار

سگ هار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الیاس محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

سگ هار کتاب سگ هار اثر الیاس محمدی روایت داستان سگی است که از گله و چوپانش جا مانده است و گم شده است. سگ، روستایی را در راه خود می‌بیند و به آنجا می‌رود تا برای خود کمی غذا پیدا کند تا اینکه... در قسمتی از کتاب سگ هار می‌خوانیم: چند وقتی سِگ بی نوا مجاور قصابی شده بود و از اون جا تکون نمی خورد و فقط بعضی وقتا که اصغرآقا توی مغازه بود یه دوری توی میدون و کوچه های اطراف میزد.شبا هم از جلوی در قصابی تکون نمی خورد که مبادا دزدی به مغازه بزنه. اهالی محل هم دیگه یه جورایی سگ رو واسه ی اصغر و قصابیش می دونستن. یه چندباری هم چندتا از آدمای حق به جانب و مثلا بزرگتر محل به اصغرآقا اعتراض آوردن که سگ رو از محل بیرون کنن و یا توی باغ و صحراهای دور ولش کنن یا برن سر به نیستش کنن. اما اصغر قصاب نگذاشته بود. کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان اجتماعی، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه سگ هار، دانلود داستان سگ هار، برچسب‌ها: داستان کوتاه، داستان اجتماعی، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه سگ هار، دانلود داستان سگ هار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری