فریدون سه پسر داشت

فریدون سه پسر داشت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس معروفی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

فریدون سه پسر داشت کتاب فریدون سه پسر داشت، اولین رمان عباس معروفی نویسنده معاصر و خالق کتاب سمفونی مردگان است که توسط وی به صورت رایگان بر روی اینترنت انتشار یافته است. همانطور که در ابتدای کتاب خود نویسنده به واقعی بودن نام افراد و وقایع اشاره می‌کند، داستان بر اساس سرگذشت واقعی یکی از مبارزان سیاسی به نام مجید امانی نگاشته شده است. این رمان به حوادث انقلاب سال ۵۷ و درگیری و کشتار مبارزان سیاسی در سال‌های قبل و بعد از انقلاب می‌پردازد. در واقع معروفی با نگاهی تیزبین استبداد و کشتار سیاسیون و روشنفکران را به انتقاد می‌گیرد. کلمات کلیدی: دانلود رمان عباس معروفی، Fereydoon Had Three Sons، دانلود رایگان فریدون سه پسر داشت، Abbas Maroufi، عباس معروفی کتابها، برچسب‌ها: دانلود رمان عباس معروفی، Fereydoon Had Three Sons، دانلود رایگان فریدون سه پسر داشت، Abbas Maroufi، عباس معروفی کتابها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری