رمان از رویا

رمان از رویا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه سادات موسوی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان از رویا کتاب رمان از رویا نوشته فاطمه سادات موسوی داستان دختر 16 ساله‌‌ای است که به مسافرت می‌رود و در این مسافرت، اتّفاقات جالبی برای خودش و بقیه می‌افتد. در هر قسمت، یک نکته دارد که می‌توان درباره آن فکر کرد و انجامش داد. یکی از نکته‌های آن زود قضاوت نکردن است. شاید اگر قضاوت نابجای یکی از شخصیت‌های رمان نبود، ماجراهای بد، رقم نمی‌خورد و زندگی‌ها عوض نمی‌شد و کلی نکته دیگر که با مطالعه رمان به آن دست پیدا خواهید کرد. این رمان به سبک روان نویسی نوشته شده است. در قسمتی از کتاب رمان از رویا می‌خوانید: اسلحه رو، رو شقیقم گذاشت. بی‌توجه به حرفای بابا، رو به من گفت: خدا تورو به خانواده‌َت هدیه داد و حالا من این هدیه رو به خوده خدا، پس میدم. پس فاتحه‌تو بخون خانم کوچولو. چون قراره بِری اون بالا. بلند خندید. اسلحه‌رو محکم‌تر فشار داد. قلبم داشت وایمیستاد. زندگیِ من فقط با یه ‌حرکت می‌تونست تموم بشه. کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، دانلود رمان از رویا، دانلود pdf رمان از رویا، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رایگان کتاب از رویا، دانلود رمان اجتماعی، برچسب‌ها: رمان اجتماعی، دانلود رمان از رویا، دانلود pdf رمان از رویا، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رایگان کتاب از رویا، دانلود رمان اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری