رمان قبل از شروع

رمان قبل از شروع

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهسا زهیری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان قبل از شروع رمان قبل از شروع در مورد دختری به اسم نارینه است که خواهر ناتنیش در شرف ازدواج با فرشید است. پسری که عموی بسیار ثروتمندی داره که تنها ۶ سال از خودش بزرگتره و همه جوره تکه. نارینه گرچه از مادر با خواهر و برادرش جداست اما فامیلیه متفاوتی با اون‌ها هم داره! و همین سبب می‌شه که عموی نامزد خواهرش، آدلان سر این موضوع اونو به هم بریزه! کسی در اون عمارت خواهان نارینه نیست و آدلان با آزارو کل کل هاش بیشتر روزگار رو برای نارینه سخت کرده نارینه که حس مخفی متفاوتی نسبت به ادلان داره سعی می‌کنه که خودش رو با پرورش ماهی سرگرم کنه ولی احتیاج به راهنما داره که اونو هم ادلان براش پیدا می‌کنه به نظر می‌رسه ادلان هم عاشق نارینهٔ بداخلاق و لجوج شده اما واقعا این عشقه؟ …. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب قبل از شروع، دانلود رایگان کتاب رمان قبل از شروع، دانلود رمان قبل از شروع، دانلود رمان قبل از شروع، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب قبل از شروع، دانلود رایگان کتاب رمان قبل از شروع، دانلود رمان قبل از شروع، دانلود رمان قبل از شروع
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری