اسرار ناگفته ذهنمان

اسرار ناگفته ذهنمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آرش علیرضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

اسرار ناگفته ذهنمان کتاب اسرار ناگفته ذهنمان نوشته آرش علیرضایی به شما می‌آموزد که چگونه ذهن خود را بر روی جذب ثروت تنظیم کنید و درکوتاه‌ترین زمان ممکن ثروت را در زندگی خود مشاهده کنید. ذهن انسان یکی از پیچیدهترین اسرار را در خود نهفته دارد. هر چیزی که در این دنیا بشر به آن دست یافته اول در ذهن بشر شکل گرفته و بعد به مرحله عمل و اجرا در آمده است ولی به غیر از این ذهن انسان توانایی‌های خارق‌العاده دیگری دارد که اگر هر فردی از این توانایی‌های ذهن خود باخبر باشد می‌تواند به هر خواسته‌ای که دارد برسد و ذهن خود را در جهت رسیدن به اهدافش تنظیم کند و آن را خلق کند. خیلی از افراد هستند که می‌خواهند به ثروت و موفقیت برسند، نمی‌دانند که چگونه و به چه صورت باید به هدفشان دست یابند و هیچ اقدامی برای رسیدن به هدفشان انجام نمی‌دهند و یا اگر اقدامی انجام می‌دهند نمی‌توانند به موفقیت برسند. کلمات کلیدی: کسب ثروت در ایران، روانشناسی ثروت، کسب درآمد، راه های ثروتمند شدن، بزرگترین راز ثروت، روش های جذب سرمایه، راز پول درآوردن، قانون جذب، ثروتمند شدن، راز جذب ثروت، موفقیت شغلی، روش های پولدار شدن، پولدار شدن، برچسب‌ها: کسب ثروت در ایران، روانشناسی ثروت، کسب درآمد، راه های ثروتمند شدن، بزرگترین راز ثروت، روش های جذب سرمایه، راز پول درآوردن، قانون جذب، ثروتمند شدن، راز جذب ثروت، موفقیت شغلی، روش های پولدار شدن، پولدار شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری