هنر

هنر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

هنر کتاب هنر در جهت گسترش و تعمیق تجربه‌ی زیبایی شناسی نوشته شده است. این تجربه از طریق درک و شناخت زیبایی‌ها در موقعیت‌های مختلف، تجزیه و تحلیل، ارزش گذاری و خلق آن‌ها حاصل می‌شود. این کتاب، از چهار پودمان تشیکل شده است. در نخستین پودمان، شما با مفاهیم اساسی و بنیادین زیبایی شناسی و هنر آشنا خواهید شد. در پودمان دوم، با عوامل مؤثر در بارور شدن خلقیت هنری، آشنا شده و مهارت‌های لازم برای خلق اثر هنری را کسب خواهید کرد. پودمان سوم به تجزیه و تحلیل آثار هنری و شناخت معیارهای زیبایی شناسی براساس سه مؤلفه فضا، صدا و حرکت اختصاص دارد که شالود‌ی اصلی شاخه‌های مختلف هنری را شکل می‌دهد. و بالاخره در پودمان چهارم شما با مهم‌ترین خصوصیات هویت بخش هنر ایرانی اسلامی و راه‌های حفظ و نگهداری از میراث فرهنگی و هنری آشنا خواهید شد. تجربه زیبایی شناسی به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها زیبایی‌های محیط پیرامون خود را بهتر ببینید بلکه، جهان را زیبا ببینید که تجلی اوست. کلمات کلیدی: زیبایی شناسی، آموزش متوسطه، کتاب هنر یازدهم، کتاب هنر دهم، دروس فنی و حرفه ای، کتاب هنر پایه دوازدهم، دانلود کتاب کار و دانش، دانلود کتاب های دیبرستان، دانلود کتاب فنی و حرفه‌ای، برچسب‌ها: زیبایی شناسی، آموزش متوسطه، کتاب هنر یازدهم، کتاب هنر دهم، دروس فنی و حرفه ای، کتاب هنر پایه دوازدهم، دانلود کتاب کار و دانش، دانلود کتاب های دیبرستان، دانلود کتاب فنی و حرفه‌ای
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری