رمان وقتی عاشقی (1)

رمان وقتی عاشقی (1)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه شباهنگ
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان وقتی عاشقی (1) کتاب رمان وقتی عاشقی در سال 1392 توسط فاطمه شباهنگ نوشته شده است. این رمان راجع به دختر جوانیست که در سن نوجوانی عاشق فردی می‌شود، اما فوت پدرش سرنوشتش را تغییر خواهد داد.  در بخشی از رمان وقتی عاشقی می‌خوانید: همیشه دوست داشتم کنارش بودم. کنار کسی که یه عمر تو قلبم بوده و تنها جایی که می دیدمش جلوی در مدرسه بود. اما با فوت پدرم منم مجبور شدم برای تأمین ملزومات خونه دستم رو به دست مامانم بدم. این ترک تحصیل باعث شد از عشقم دور بمونم. تا اینکه دو سه سال گذشت و دیگه طاقت دوریشو نداشتم. اون روزا من تو خونه کار میکردم و مامانم هم تو یه اتوشویی مشغول بود. دیگه صبرم تموم شده بود. یه روز صبح تصمیم کردم برم دم در مدرسه. همون موقع همیشگی که میدونستم از خونشون میاد بیرون. دیدمش که سوار ماشینش شد و حرکت کرد. اصلا تغییر نکرده بود. اون قد بلند و موهای قشنگ و چهره سفیدش همونی بود که چند سال پیش می دیدم. میدونستم که محاله بتونم بهش برسم.... کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، رمان رمانتیک، رمان فارسی، رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، رمان جالب، دانلود رمان وقتی عاشقی، برچسب‌ها: رمان عاشقانه، رمان رمانتیک، رمان فارسی، رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، رمان جالب، دانلود رمان وقتی عاشقی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری