دانستنی‌های چای سیاه

دانستنی‌های چای سیاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد سمایی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

دانستنی‌های چای سیاه کتاب دانستنی‌های چای سیاه نوشته محمد سمایی تمام آنچه که باید از چای سیاه بدانید را به صورت کامل و جامع شرح داده است. لفظ چای کلمه‌ای چینی بوده که در قدیم در چین و شمال هند به کار برده می‌شد و ما دقیقاً همان کلمه را به زبان فارسی وارد کرده‌ایم. بوته چای برای اولین بار در چین و در حدود پنج هزار سال پیش شناخته شد که به‌تدریج علاوه بر دارا بودن خاصیت درمانی، برای مصرف رنگ‌آمیزی نیز به کار رفت. چای که در چین به‌صورت خودرو و طبیعی یافت می‌شود، بعد از مدتی به‌عنوان دم‌کرده، مفرح و بازآورنده سلامتی برای بدن به دربار پادشاهان راه یافت و حتی تا اواخر قرن گذشته، چای سیاه و چای سبز از نوشیدنی‌های تجملی و گران‌قیمت بوده است. کلمات کلیدی: فواید چای سیاه، مضررات و فواید چای سیاه، تاریخچه چای سیاه، فرهنگ چای سیاه، خواص چای سیاه، خواص درمانی چای سیاه، چای سیاه، مضررات چای سیاه، برچسب‌ها: فواید چای سیاه، مضررات و فواید چای سیاه، تاریخچه چای سیاه، فرهنگ چای سیاه، خواص چای سیاه، خواص درمانی چای سیاه، چای سیاه، مضررات چای سیاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری