نوروز، آداب و رسوم ایرانیان

نوروز، آداب و رسوم ایرانیان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نوروز، آداب و رسوم ایرانیان در کتاب نوروز، آداب و رسوم ایرانیان مطالبی در مورد نوروز باستان خواهید خواند. مطالبی در مورد آیین نوروز، خانه تکانی، حاجی فیروز و... سرفصل های این کتاب عبارتند از: - آداب نورورزی، آنها که ماند و فراموش شد - آیین‌های نوروزی - نوروز یکی از نشانه های ملیت ماست - عید نوروز در آیات و روایات اسلام - هفت سین و فلسفه آن - کاشتن سبزه - نوروز در ایران - نوروز در جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان - جشن مهرگان - جشن آبانگان و آذرگان - کاوشی در پیشینه تاریخی چهارشنبه سوری - فلسفه آیین‌های نوروزی - نوروز در دوره ساسانی - فلسفه و ریشه‌های تاریخی نوروز کلمات کلیدی: ریشه های تاریخی نوروز، آداب و رسوم نوروز، آیین نوروز، عید نوروز، فلسفه هفت سین، جشن مهرگان، برچسب‌ها: ریشه های تاریخی نوروز، آداب و رسوم نوروز، آیین نوروز، عید نوروز، فلسفه هفت سین، جشن مهرگان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری