آموزش تولید محتوا برای حرفه‌ای‌ها

آموزش تولید محتوا برای حرفه‌ای‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناتاشا جعفری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش تولید محتوا برای حرفه‌ای‌ها ناتاشا جعفری در کتاب آموزش تولید محتوا برای حرفه‌ای‌ها به 5 نوع محتوای جذاب که مخاطب نمی‌تواند به آن‌ها نه بگوید و از آن چشم‌پوشی کند، اشاره می‌کند. این روزها در هر تجارت و کسب و کاری که باشید برای ماندگاری و موفقیت باید به صورت حرفه‌ای و خاص به فکر تولید محتوا باشید تا بتوانید در این بازار پر رقابت زنده بمانید. البته محتوا و تولید محتوا چیز جدیدی نیست و سالیان سال است که انسان‌ها در حال تولید محتوا و انتشار محتوا هستند اما شاید به این شکل و به این نام و برای اهداف تجاری چند سالی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حتی غارنشینانی که با کشیدن شکل و خطوط می‌خواستند حرف‌ها و افکارشان را ثبت کنند و به آیندگان انتقال بدهند هم به نوعی در حال تولید محتوا بودند اما این روزها انقدر فضای اطراف ما پر از محتوا و در عین حال بی محتوا شده است که اگر هدف ما برندسازی شخصی یا برندسازی تجاری و یا افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار باشد حتما لازم است با محتوا نویسی حرفه‌ای بیشتر آشنا شویم و بتوانیم فرق بین محتوا و محتوای جذاب برای مخاطب را تشخیص دهیم و تکنیک‌هایی را به کار بگیریم که بتوانیم مخاطب را در همان نگاه اول و اسکن چند ثانیه سایت یا مقاله وبلاگ گرفتار قلاب محتوا بکنیم اما با ترفندهایی کاملا کلاه سفید و نه کلاه سیاه. باید کاری کنیم که مخاطب عاشق محتوای ما شود و مطمئن شود که با دنبال کردن ما، هر روز و هر هفته یک هیجان جدید، یک آموزش ارزشمند، یک مهارت جدید و… را همراه ما تجربه خواهد کرد. پس شاید این چیزی که بین ما به عنوان محتوا جا افتاده است فقط یک سالاد بد مزه و بد شکل از کلمات باشد که سایت‌ها و کسب و کارهای زیادی هر روز به خورد مخاطب می‌دهند. اما محتوای جذاب و دوست داشتنی برای مخاطب محتوایی است که کاملا هدفدار، ارزش آفرین، مفید، هیجان برانگیز و ترغیب کننده مخاطب به انجام یک عمل خاص باشد و این نوع محتواست که باعث افزایش ترافیک ارگانیک سایت شما می‌شود، باعث افزایش فروش و وفادارای مشتریان شما می‌شود. کلمات کلیدی: تولید محتوا، بازاریابی محتوا، افزایش فروش از طریق بازاریابی محتوا، افزایش فروش سایت، seo، بهینه سازی وب، افزایش فروش، سئو، انواع محتوا، برچسب‌ها: تولید محتوا، بازاریابی محتوا، افزایش فروش از طریق بازاریابی محتوا، افزایش فروش سایت، seo، بهینه سازی وب، افزایش فروش، سئو، انواع محتوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری