آموزش نرم‌افزار Arc Gis

آموزش نرم‌افزار Arc Gis

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا کوچ گانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش نرم‌افزار Arc Gis کتاب آموزش نرم‌افزار Arc Gis اثر علیرضا کوچ گانی در مورد سیستم الکترونیکی است که جهت کسب اطلاعات جغرافیایی از آن استفاده می‌کنند. مجموعه سازمان یافته‌ای از سخت افزار و نرم افزار رایانه‌ای، اطلاعات جغرافیایی و افراد متخصصی که به منظور کسب، ذخیره، به هنگام‌سازی، پردازش، تحلیل و ارائه کلیه اشکال اطلاعات جغرافیایی طراحی و ایجاد شده است. بسته به نیازهای هر منطقه یا کشور در بخش‌های مختلفی توسعه یافته است، به طوری که در ابتدا در اروپا از این سیستم در GIS کاربرد پایگاه‌های اطلاعات ثبت اسناد و املاک، محیط زیست، نگهداری نقشه‌های توپوگرافی، در کانادا در برنامه‌ریزی جنگل‌ها، حجم درختان و چوب قابل برداشت، شناسائی راه‌های دسترسی به جنگل، در چین و ژاپن نظارت و مدل سازی تغییرات زیست محیطی و در آمریکا در رشته‌های گوناگونی از جمله در برنامه ریزی شهری و شهرداری‌ها از این سیستم استفاده شده است و با گذشت زمان و توسعه سیستم‌ها استفاده از آن به کلیه بخش‌های مرتبط با زمین گسترش یافته است. استفاده از این سیستم در کلیه رشته‌هایی که به نحوی با زمین، نقشه و به طور کلی با اطلاعات جغرافیایی مکان‌دار و تحلیل‌های فضائی ارتباط دارند، امکان‌پذیر است. کلمات کلیدی: gis آموزش، سیستم اطلاعات جغرافیایی gis، کاربرد جی ای اس، کاربرد جی ای اس در نقشه برداری، gis چیست+pdf، رشته gis چیست؟، نرم افزار arc gis چیست، برچسب‌ها: gis آموزش، سیستم اطلاعات جغرافیایی gis، کاربرد جی ای اس، کاربرد جی ای اس در نقشه برداری، gis چیست+pdf، رشته gis چیست؟، نرم افزار arc gis چیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری