مقایسه نظام معیشت پول پایه با نظام معیشت مبتنی بر انرژی‌های رایگان

مقایسه نظام معیشت پول پایه با نظام معیشت مبتنی بر انرژی‌های رایگان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهروز حسنی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مقایسه نظام معیشت پول پایه با نظام معیشت مبتنی بر انرژی‌های رایگان کتاب مقایسه نظام معیشت پول پایه با نظام معیشت مبتنی بر انرژی‌های رایگان اثر شهروز حسنی، جمع آوری انواع روش‌های تولید انرژی رایگان و خدادادی و بررسی موردی آن‌ها، اثرات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و به کارگیری آن‌ها را بررسی می‌کند. همچنین دریچه‌ای تازه برای عبور از بن بست‌های علم سقوط کرده اکونومی (که در ایران به غلط اقتصاد ترجمه شده است) ارائه می‌دهد. روش‌هایی که صدها مخترع و مکتشف از سال‌ها پیش آن را اثبات کرده‌اند، لیکن به دلیل اینکه منافع اقلیتی را به خطر می‌اندازد با آن مخالفت کرده و سرکوب و منکوب و بایکوت می‌شوند. ولی ما را گریزی نیست برای نجات از معضلات جهانی از آن‌ها استفاده کنیم. کلمات کلیدی: منبع انرژی های رایگان طبیعی، دستگاه های تولیدی، انرژی های رایگان، دستگاه های تولیدی رایگان، نظام اقتصادی، تولید پول، علم اقتصاد، لیبرالیسم اقتصادی، برچسب‌ها: منبع انرژی های رایگان طبیعی، دستگاه های تولیدی، انرژی های رایگان، دستگاه های تولیدی رایگان، نظام اقتصادی، تولید پول، علم اقتصاد، لیبرالیسم اقتصادی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری