عکاسی 2

عکاسی 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا طهماسب پور
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

عکاسی 2 در کتاب عکاسی 2 نوشته محمدرضا طهماسب پور، هنرجویان به جای از بر کردن چند نام و اصطلاح در حوزه عکس و عکاسی مهارت عکاسی کردن را به صورتی علمی و عملی فراخواهند گرفت. مهارتی که به طور قطع می‌‌تواند نیازهای رشته تحصیلی آنان را در موارد بسیاری مرتفع ساخته و در پاره ای از موارد حتی ممکن است منجر به خلق آثاری ارزشمند در نوع خود گردد. عکاسی در لغت به معنای فن عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است. بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است. عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود: نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیلهٔ دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن. در این فرآیند، دریافت و ثبت نور بر روی یک سطح حساس به نور، مانند نگاتیو یا گیرنده تصویر، باعث می‌شود... کلمات کلیدی: عکاسی، آموزش عکاسی، عکاسی نوین، فتوگرافی، دوربین عکاسی، آموزش کار با دوربین عکاسی، عکس، شغل عکاسی، عکاسی، کار و دانش، فنی و حرفه ای، برچسب‌ها: عکاسی، آموزش عکاسی، عکاسی نوین، فتوگرافی، دوربین عکاسی، آموزش کار با دوربین عکاسی، عکس، شغل عکاسی، عکاسی، کار و دانش، فنی و حرفه ای
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری