نمایشنامه کودک و نوجوان نقاشی سحر

نمایشنامه کودک و نوجوان نقاشی سحر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا خردمند
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نمایشنامه کودک و نوجوان نقاشی سحر کتاب نمایشنامه کودک و نوجوان نقاشی سحر نوشته محمدرضا خردمند داستان دختر کوچولویی است که شبی را در خانه مادر بزرگش سپری کرده اما دزدی وارد خانه شده و عروسک‌هایش به یاری او آمده‌اند. این نمایشنامه برای رده‌های سنی الف و ب مناسب بوده و از شعرهای زیبایی در این اثر استفاده شده است. این نمایشنامه قصد دارد تا به کودکان صداقت، راستگویی و بخشش و گذشت را آموزش دهد. در قسمتی از نمایشنامه نقاشی سحر می‌شنویم: سحر: حالا من تنهایی چیکار کنم؟ مامان بزرگ که خوابیده. آخه الان هنوز سرشبه. چرا هی میگن زود بخوابید؟! آخه من که الان خوابم نمیاد... (صدایی شنیده می شود) سحر: صدای چی بود؟! نکنه بازم اون گربه سیاهس؟ (دوباره صدایی به گوش می رسد) سحر: مامان بزرگ بیدار شده؟! (صدای درب شنیده می شود) کیه...؟! مادر جون...؟ (بیخیال شده و به سمت نقاشی هایش رفته و سرگرم نگاه کردن به نقاشی ها و مداد رنگیها است - مردی وارد اتاق شده و آرام آرام در صحنه گام برمی دارد) سحر: این کیه؟ دزد اومده؟ خدای من می خواد چیکار کنه؟ باید خودمو به خواب بزنم... واااییی... کلمات کلیدی: نمایشنامه کودک، نمایشنامه کوتاه، نمایش کودک، نمایشنامه نقاشی سحر، نمایشنامه کودک و نوجوان، نمایش نامه، برچسب‌ها: نمایشنامه کودک، نمایشنامه کوتاه، نمایش کودک، نمایشنامه نقاشی سحر، نمایشنامه کودک و نوجوان، نمایش نامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری