زندگی و زمانه شاه

زندگی و زمانه شاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامرضا افخمی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

زندگی و زمانه شاه کتاب زندگی و زمانه شاه دی ماه سال ۱۳۸۷ روانه بازار کتاب در خارج از کشور شد؛ کتابی که به قلم دکتر غلامرضا افخمی، مدیر پروژه تاریخ شفاهی بنیاد مطالعات ایران منتشر شد. کتابی درباره آخرین شاه ایران که نویسنده‌اش که در زمان سلطنت وی معاون وزیر کشور، استاد علوم سیاسی و معاون رییس دانشکدۀ اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه ملی بود، آن را ثمره نه فقط سال‌ها پژوهش بلکه ثمره زندگی سیاسی – اجتماعی خود و کسانی که در آن زمان در ایران بودند، خوانده است. نویسنده از تولد محمدرضا پهلوی آغاز و فراز و فرودهای دوران سلطنت او را بررسی کرده و البته تحولات منتهی به انقلاب سال ۵۷ حجم قابل توجهی را به خود اختصاص داده، چنانکه از ۲۶ فصل این کتاب، هفت فصل آن به مسأله انقلاب مربوط می‌شود. بخش پایانی کتاب هم به خروج محمدرضا شاه از ایران و مرگ وی می‌پردازد. کلمات کلیدی: انقلاب سال ۵۷، خروج محمدرضا شاه از ایران، دانشگاه کالیفرنیا، علوم سیاسی، محمدرضا پهلوی، محمدرضا شاه، انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران، تاریخ انقلاب اسلامی ایران، برچسب‌ها: انقلاب سال ۵۷، خروج محمدرضا شاه از ایران، دانشگاه کالیفرنیا، علوم سیاسی، محمدرضا پهلوی، محمدرضا شاه، انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران، تاریخ انقلاب اسلامی ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری