سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401

سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شهنوازی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401 کتاب سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات ISO 30401 به قلم علی شهنوازی به فارسی ترجمه شده است. تجربه استفاده از استانداردهای بین‌المللی در صنایع ایران سال‌هاست ایجاد شده و بخش صنعت هرچند با نواقصی در اجرا توانسته از منافع استقرار استانداردها بهره‌مند گردد. در شرایط حساس اقتصادی کشور استفاده از تجارب نهادهای معتمد و باتجربه می‌تواند یاری‌گر مدیران کشور باشد. در ۲۳/۱۱/۲۰۱۷ سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) پیش‌نویس استانداردی با عنوان سامانه‌های مدیریت دانش: الزامات را به رأی‌گیری واگذار نمود که طبق برنامه پس از 15/02/2018 به‌صورت نهایی منتشر خواهد شد. این استاندارد با مشاهده سمت‌گیری اقتصادها به‌سوی اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفته است و با ترکیب اطلاعات موجود می‌کوشد به سازمان‌ها در شکل‌گیری دارایی و مدیریت دانشی یاری رساند. مترجم با اطلاع از اهمیت فراوان این استاندارد مطالعه و استقرار آن را به گروه‌های تولیدی و خدماتی توصیه می‌کند. پیوست‌های استاندارد در این نسخه ترجمه نشده است. کلمات کلیدی: استاندارد، اساندارهای بین المللی، مدیریت دانش، رهبری، سامانه مدیریت دانش، برنامه ریزی، برچسب‌ها: استاندارد، اساندارهای بین المللی، مدیریت دانش، رهبری، سامانه مدیریت دانش، برنامه ریزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری