۳۰ نکته ثروت آفرین در کسب‌و‌کار

۳۰ نکته ثروت آفرین در کسب‌و‌کار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شهنوازی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

۳۰ نکته ثروت آفرین در کسب‌و‌کار کتاب ۳۰ نکته ثروت آفرین در کسب‌و‌کار نوشته علی شهنوازی بر روی تقویت ایدولوژی کسب‌و‌کار تاکید داشته و می‌کوشد در محیط‌های تجاری افرادی با پایه‌های فکری قوی تربیت نماید. اگر نقطه شروعی برای هر فعالیتی در نظر گرفته شود در آن صورت فرآیند حرکت به‌سوی هدف را می‌توان کارآفرینی نامید. در مکتب کارآفرینی تلاش سازمان‌یافته‌ای برای جذب فرصت‌ها و استفاده بهینه از موقعیت‌ها در جریان هست، بنابراین در یک تعریف خلاصه می‌توان کارآفرینی را شناخت و مدیریت فرصت‌ها در راستای دستیابی به اهداف مطلوب دانست. به عبارت دیگر کار آفرین کسی است که توانایی آن را دارد تا فرصت‌های کسب و کار را ببیند و آن‌ها را ارزیابی کند، منابع لازم را جمع‌آوری و از آن‌ها بهره‌برداری کند و عملیات مناسبی را برای رسیدن به موفقیت پی‌ریزی نماید. کلمات کلیدی: چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، درآمدزایی، ایده های کارآفرینی، کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، کسب درآمد، برچسب‌ها: چطور یک کسب و کار را شروع کنیم، درآمدزایی، ایده های کارآفرینی، کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، کسب درآمد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری