ماهنامه توتیا - شماره‌ 409

ماهنامه توتیا - شماره‌ 409

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله توتیا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی ماهنامه توتیا - شماره‌ 409 ماهنامه توتیا - شماره‌ 409 منتشر شد. این شماره از ماهنامه توتیا برای ویلچری‌های قهرمانی نوشته شده است که با انگیزه مضاعف برخیزند و به جهانیان نشان دهند که انسان‌های ویلچری هیچ فرقی با انسان‌های دیگر ندارند. در این شماره از ماهنامه می‌خوانید: - عقاب به من یاد میدهد. - ویلچری=محدودیت!؟ - استعداد خودم را شناسایی میکنم. - متناسب با استعدادم از خودم توقع دارم. - با تمام توان روسوی هدفم میگذارم. - مبادا کاهلی کنم و از خودم کم توقع شوم. - آنسوی دیوار، کسی مرا به خودش دعوت میکند. - دیوار را به قطعه‌های ذلیل آجر تبدیل میکنم. - کسی که به خودش میخواند مرا، در واقع به خودم دعوت کرد. - وَه که سیمرغ بالندگی ها، این منم. - کدام آسمان را طی نکرده باقی گذارده ام؟ - منزل به منزل به قله اورست‌ها نایلم. - دیگر برای این آسمانی، زمینی کردن دشوار است. - چقدر که بر این سکو، ویلچری خوش می‌ایستد. کلمات کلیدی: ویلچری قهرمان، ویلچری، مجله توتیا، ماهنامه توتیا، مجله توتیا شماره 409، ماهنامه ویلچری ها، برچسب‌ها: ویلچری قهرمان، ویلچری، مجله توتیا، ماهنامه توتیا، مجله توتیا شماره 409، ماهنامه ویلچری ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری