دانستنی‌های فیلم سازی

دانستنی‌های فیلم سازی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دانستنی‌های فیلم سازی کتاب دانستنی‌های فیلم سازی، فرآیند ساخت و تولید فیلم را به طور کامل بیان می‌دهد. فیلم‌‌برداری مهم‌ترین مرحله تولید فیلم است. این مرحله به ویژه با مهم‌ترین ابزار و وسایل فیلم‌سازی، یعنی دوربین و متعلقات آن، انواع نورافکن‌‌ها و غیره سروکار دارد. در این مرحله علاوه بر فیلم‌برداری، نورپردازی، کارگردانی، صدابرداری، بازیگری و برخی جلوه‌های ویژه، نیز هم‌زمان انجام می‌شوند. پیش از این که وارد این مرحله شویم باید صحنه کاملاً آماده باشد و بازیگران نیز برای ایفای نقش حاضر باشند. فیلم‌برداری مناسب و حرفه‌ای از سه عامل مهم اعضای گروه فیلم برداری، نورپردازی و هم‌چنین ابزار و وسایل فیلم برداری سود می‌جوید. فیلم‌سازی در گسترهٔ وسیعی از مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مناطق مختلف جهان نقش دارد. کلمات کلیدی: آموزش تهیه کنندگی، آموزش دستیاری کارگردان، سینما، آموزش فیلم سازی، آموزش فیلمنامه نویسی، آموزش کارگردانی، آموزش مونتاژ فیلم، آموزش میکس فیلم، آموزش بازیگری، آموزش تدوین فیلم، برچسب‌ها: آموزش تهیه کنندگی، آموزش دستیاری کارگردان، سینما، آموزش فیلم سازی، آموزش فیلمنامه نویسی، آموزش کارگردانی، آموزش مونتاژ فیلم، آموزش میکس فیلم، آموزش بازیگری، آموزش تدوین فیلم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری