ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم

ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم کتاب ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم سومین کتاب کارگاهی است که برای رشته تولید برنامه‌ی تلویزیونی تألیف شده است. در طول دوره‌ی سه ساله متوسطه شش کتاب کارگاهی و با شایستگی‌های متفاوت به هنرجویان آموزش داده می‌شود. کسب شایستگی‌های این کتاب برای موفقیت در شغل و حرفه برای آینده بسیار ضروری است. هنرجویان باید سعی کند تمام شایستگی‌های آموزش داده شده در این کتاب را کسب و در فرآیند ارزشیابی به اثبات رساند. این کتاب شامل پنج پودمان است و هر پودمان دارای یک یا چند واحد یادگیری است و هر واحد یادگیری از چند مرحله کاری تشیکل شده است. هنرجویان پس از یادگیری هر پودمان می‌توانند شایستگی‌های مربوط به آن را کسب نمایند. کلمات کلیدی: انواع دکور، ساخت دکور، دوره دوم آموزش متوسطه، فنی حرفه‌ای، تولید برنامه‌ تلویزیونی، پایه یازدهم، آموزش دکوراسیون داخلی، آموزش طراحی دکوراسیون، دکوراسیون، برچسب‌ها: انواع دکور، ساخت دکور، دوره دوم آموزش متوسطه، فنی حرفه‌ای، تولید برنامه‌ تلویزیونی، پایه یازدهم، آموزش دکوراسیون داخلی، آموزش طراحی دکوراسیون، دکوراسیون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری