صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک

صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیرحسین کمالی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک کتاب صفر تا صد کسب درآمد از گرافیک نوشته امیرحسین کمالی راه‌ها و راهکارهایی را برای کسب درآمد از طریق طراحی با نرم افزارهای از قبیل فتوشاپ کورل و افترافکت را بیان می‌کند. افرادی که دستی در کار دارند، می‌دانند که کارهای گرافیکی حرفه‌ای قدر و قیمت زیادی دارند. یک لوگوی بسیار خوب و حرفه‌ای، ممکن است قیمتی بیشتر از یک میلیون تومان داشته باشد. یعنی یک گرافیست حرفه‌ای با طراحی یک لوگو، ممکن است به اندازه یک ماه کار صبح تا شب یک کارمند، درآمد کسب کند. طبیعتا افرادی که به این سطح می‌رسند که هم مهارت زیادی دارند و هم واقعا به کار گرافیک علاقه دارند. این مساله باعث خلاقیت دوچندان آن‌ها می‌شود. آشنایی خوب با طراحی کارهای گرافیکی و دانستن نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ Photoshop، کورل دراو CorelDRAW و … زمینه‌های کاری بسیاری برای شما فراهم می‌کند. از طراحی کارت ویزیت و انواع بروشور تا طراحی و صفحه‌آرایی کتب و مجلات، ساخت لوگو، مشاوره برای طراحی وب و انواع قالب‌های وب‌سایت‌ها … کلمات کلیدی: درآمد از فتوشاپ، درآمد گرافیست، شغل های مرتبط با رشته گرافیک، چگونه با فتوشاپ کسب درامد کنیم، بازار کار نرم افزار فتوشاپ، برچسب‌ها: درآمد از فتوشاپ، درآمد گرافیست، شغل های مرتبط با رشته گرافیک، چگونه با فتوشاپ کسب درامد کنیم، بازار کار نرم افزار فتوشاپ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری