مزاحمت تلفنی

مزاحمت تلفنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرحناز انگوتی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مزاحمت تلفنی کتاب مزاحمت تلفنی درباره‌ی جرم مزاحمت‌های تلفنی و به قلم فرحناز انگوتی نوشته شده است. جرم پدیده‌ای است اجتماعی - انسانی که هیچ جامعه‌ای از گزند آن در امان نیست، متناسب با زمان و مکان و شرایط اجتماعی فرهنگی، اقتصادی هر جامعه، بزه‌های گوناگونی دامن گیر آن جامعه می‌گردد. به عبارتی دیگر تمام پدیده‌ها و مصنوات ساخت دست بشر به اقتضای هدف اولیه و ذاتی خویش، موجب آرامش و آسایش جامعه هستند اما در عین حال قابلیت تبدیل به وسیله‌ای جهت بر هم زدن آن را نیز دارند. مصداق بارز این سوء استفاده‌ها که شناخته‌ترین آن‌ها در میان جامعه ایرانی است، ایجاد مزاحمت از طریق تلفن برای سایر کاربران دستگاه فوق می‌باشد. مزاحمت تلفنی به مثابه یک بیماری اجتماعی علاوه بر سلب آسایش و آرامش فکری سبب ضرر و زیان اعم از مادی و معنوی نیز می‌شود. با توجه به افزایش روز افزون سوء استفاده از تلفن و سایر دستگاه‌های مشابه مقنن با هدف حمایت و جلوگیری از تعدی به امنیت روانی و جسمی شهروندان آن را به عنوان یک پدیده جنایی جرم انگاری کرده است. چه در حال در زندگی شهری باید تا حدی معقول، فردگرایی و منافع شخصی مهار گردد و منافع جمعی جایگزین آن شود. کلمات کلیدی: حقوق، مراحم تلفنی، جرم مزاحمت تلفنی، کتاب های حقوقی جزا، جرم شناسی، جرم مجازات تلفنی، مجازات مزاحمت پیامکی، جرم فحاشی با پیامک، جریمه نقدی مزاحمت تلفنی، برچسب‌ها: حقوق، مراحم تلفنی، جرم مزاحمت تلفنی، کتاب های حقوقی جزا، جرم شناسی، جرم مجازات تلفنی، مجازات مزاحمت پیامکی، جرم فحاشی با پیامک، جریمه نقدی مزاحمت تلفنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری