نمایشنامه کمدی واردات ممنوع

نمایشنامه کمدی واردات ممنوع

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن سالارمنش
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی نمایشنامه کمدی واردات ممنوع نمایشنامه کمدی واردات ممنوع، دومین نمایشنامه سورئال بعد از کمدی پارازیت و سی و یکمین نمایش‌نامه از حسن سالارمنش است. نویسنده در این کتاب سعی کرده موضوعات اجتماعی و اقتصادی مهمی مثل علل گرانی برخی از محصولات کشوری در مقابل محصولات خارجی و هم‌چنین مشکلات پیش رو جوانان برای ازدواج و... را با زبان طنز بیاورد. اقتصاد مقاومتی اصطلاحی است که این روزهای نقل محافل خبری و اقتصادی کشور شده است و بسیاری آن را راهکاری مناسب برای این روزهای اقتصادی کشور و شرایط تحریم‌های بی‌سابقه که به کشور عزیزمان شده است می‌دانند و بی شک کشور ما این ظرفیت را دارد که بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را تامین کند، اگر از تولید ملی حمایت شود بسیاری از شکاف‌های اقتصادی را پوشش می‌دهد و تحریم‌ها وارد شده را بیش از پیش بی اثر خواهد کرد. در قسمتی از نمایشنامه کمدی واردات ممنوع می‌خوانید: بادمجون – شما از چی خبر دارین پیاز خانم من روزی ده تا پیشنهاد کار از شرکت‌های معروفی بهم میشه از ترشی بگیر تا لیته و دلمه. خیارسبز -- خب کله خراب چرا قبول نمی‌کنی تا کی میخوای یه جوون بی پول و آس و پاس باشی. بادمجون – خب واسه این که من کارت پایان خدمت سلامت ندارم هر جا میرم کارت پایان خدمت از بهداشت میخوان. پیاز- {گریه میکنه} آخه خدایا اینقد میوه خوشتیب تو این کشوره ببین کی عاشق من شده یه بادمجون سیاه و مونگول بادمجون – مگه من چمه تازه ازشرکت خورشت هم بهم پیشنهاد شده. خیارسبز -- {به طرف بادمجون میره و دو دستی لپ‌های بادمجون را می‌گیره} خورشت بادمجون کی بودی تو پدر سوخته. بادمجون – {زیر دست بالنگ میزنه} برو اون طرف بالنگ پیر تماته – شرکت خورشت خوبه ولی وقتی بیمه واست رد نمی‌کنن چه فایده داره بادمجون – اتفاقا مدیرعاملش گفته اگر زیر ملاقه و کف گیر آسیب بهت وارد شد بیمه بهم تحلق می‌گیره. تماته – این که عالیه، پیاز دخترم داماد ازاین بهتر میخوای. پیاز -- ولی من هیچ حسی نسبت به بادمجون ندارم. خدا خوشش میاد من زن یه بادمجون سیاهی بشم. کلمات کلیدی: نمایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه واردات ممنوع، نمایشنامه جالب، نمایش نامه، نمایشنامه کمدی، برچسب‌ها: نمایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه واردات ممنوع، نمایشنامه جالب، نمایش نامه، نمایشنامه کمدی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری