نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی

نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن سالارمنش
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی نوشته حسن سالارمنش است. گاودوش دهکده‌ای دور افتاده در غرب آرژانتین که در سال 1956 میلادی مردی به نام الن پیک در آن زندگی می‌کرد که بسیار مونگول بود تا جایی که خودش هم فهمیده بود مونگول و کله پیک هست و به خاطر همین کله پیکی بودن همسر او بعد از 24 ساعت از او طلاق می‌گیرد. النی پک به بیماری عجیبی به نام کله پیکی گرفتار می‌شود و اهالی دهکده به خاطر ترس از این که مثل او کله پیک بشن با او حرف نمی‌زنند زیرا طبق باورهای غلط معتقد هستند ویروس کله پیکی به آن‌ها سرایت می‌کند در حالی که به باور غلط آن‌ها کله پیکی نوعی بیماری نیست درحالی که بیشعوری بیماری خطرناک‌تر و شاید هم خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت باشد مشکل اصلی جوامع امروزی احمق‌ها نیستند بلکه بیشعورها هستند، بیشعورها فرمانروایان زورگویی هستند که فقط زمانی خوشحال می‌شوند. که حرمت و شادمانی اطرافیان را ضایع می‌کنند بیشعورها همیشه سعی کردن از کله پیک‌های جامعه سو استفاده کنند. کلمات کلیدی: ننمایشنامه کمدی، نمایشنامه طنز، مایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه کله پیک‌های آرژانتینی، نمایشنامه جالب، نمایش نامه، برچسب‌ها: ننمایشنامه کمدی، نمایشنامه طنز، مایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه کله پیک‌های آرژانتینی، نمایشنامه جالب، نمایش نامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری