فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی

فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جیمز فری
  • مترجم : یوسف نجفی جابلو
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی کتاب فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی اثر جیمز فری در باب فیلمنامه نویسی است که اولین مرحله در شکل گیری فرآیند تولید فیلم است. فیلمنامه داستانی است که همراه با توضیح صحنه‌ها برای ساخت فیلم نوشته می‌شود. فیلمنامه از شخصیت ها، صحنه ها، موسیقی، مکان‌ها و... تشکیل شده است. به طور کلی دو نوع فیلمنامه داستانی و مستند وجود دارد. به کسی که فیلمنامه را می‌نویسد، فیلمنامه نویس می‌گویند. فیلمنامه نویس باید استعداد و ذوق نویسندگی و خلاقیت بالایی داشته باشد. ژانر یا گونه، به روش دسته‌بندی فیلم‌ها بر پایه سبک، موضوع، تماشاگر و همچنین نوع ساخت گفته می‌شود. ژانر «تریلر» به داستان‌های دلهره آور و یا هیجان انگیز اطلاق می‌شود و همچون تم‌های داستانی، مانند جنایی، ماجراجویی و یا جاسوسی عضو جدایی ناپذیر این ژانر به حساب می‌آیند. تریلر در اوایل قرن نوزدهم در ادبیات مورد توجه قرار گرفت و به نوعی می‌توان گفت سرآغاز شکوفایی این ژانر می‌باشد. کلمات کلیدی: فیلمنامه، فیلمنامه نویسی، اصول فیلمنامه نویسی، تکنیک‌های فیلمنامه نویسی، نمونه یک فیلمنامه، برچسب‌ها: فیلمنامه، فیلمنامه نویسی، اصول فیلمنامه نویسی، تکنیک‌های فیلمنامه نویسی، نمونه یک فیلمنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری