نمایشنامه زردینه

نمایشنامه زردینه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی فرازی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نمایشنامه زردینه کتاب نمایشنامه زردینه اثر علی فرازی داستان دلقکی است که مرتکب بدترین جرم ممکن یعنی برانگیختن ترحم و دلسوزی دیگران شده را روایت می‌کند. کوین استرودر دلقکی است که به دلیل مشکلات شخصی در کارش شکست خورده. او اکنون در پی یافتن عشق از دست رفته‌اش گرفتار دروغ‌های تلخ و شیرینی می‌شود و باید خودش را با واقعیت رو به رو گند. داستان این نمایش در قرن بیستم و در کشور آلمان روی می‌دهد. در قسمتی از نمایشنامه زردینه می‌خوانید: خواکین: بیا بشین اینجا. حالت چطوره الان؟ کوین: تقریبا بهترم. حداقل می‌تونم حرف بزنم. خواکین: دلقک میشه توضیح بدی و بگی چرا؟ کوین: من نمیدونم. دست من نبود اتفاقی بود که افتاد. آیا افتادن اتفاقاتی که از اونا بی‌خبریم با شرایط قرارداد ماست؟ خواکین: حتما میخوای با این حرف خودتو تبرئه کنی. کوین: تبرئه شدن بعد از اعدام هیچ فایده‌ای نداره. خواکین: خوب با کلمات بازی می‌کنی. کوین: من با کلمات بازی نکردم. من فقط... خواکین: فرقی نمیکنه کی با چی بازی کرده به هر حال مثل اینکه تصمیم گرفتی به شکل هنری دست به خودکشی بزنی و به شکل غیر هنری دیگه کار نکنی. کلمات کلیدی: نمایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه چاقی ساد، نمایشنامه جالب، نمایش نامه، برچسب‌ها: نمایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه چاقی ساد، نمایشنامه جالب، نمایش نامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری